صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
DVD منتخبی از سخنرانیهای تد در زمینه خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ِDVD منتخبی از سخنرانیهای تد در زمینه خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی
قیمت: 11,000 تومان
DVD منتخبی از سخنرانی های تد در زمینه خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی، شامل 44 فیلم سخنرانی به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی است. کیفیت فیلم ها بالا بوده و مجموع مدت سخنرانی ها در این DVD حدود 9/5 ساعت است.
با این سخنرانیها علاوه بر آشنایی با مقوله خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی، در صورت علاقمندی می توانید زبان انگلیسی خود را هم تقویت نمایید.

تد چیست؟

تد یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال 1984 میلادی با هدف انتشار ایده‌های ناب در قالب سخنرانی‌های سالانه در سه زمینه فناوری، سرگرمی و طراحی (TED= Technology, Entertainment and Design) در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد. در سال‌های بعد به تدریج مباحث دیگری هم به آن اضافه شد و در حال حاضر سخنرانی‌های تد در همه زمینه‌ها و عناوین علمی برگزار می‌شود. این سخنرانی‌ها در بهار هر سال در کالیفرنیا برگزار شده و صاحب نظران مطرح دنیا در سخنرانی‌های 18 دقیقه‌ای و یا کمتر، تجربیات و ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

سخنرانان این کنفرانس اغلب از دانشمندان، هنرمندان، اساتید، نظریه پردازان، نخبگان؛ همچنین مدیران شرکت‌های بزرگ دنیا مانند گوگل، ماکروسافت، اپل و ... و البته هر کسی که درک عمیق‌تری از دنیا و مسائل مبتلا به آن دارد و می‌تواند راهکارهای عملی برای معضلات بزرگ جهان ارائه نماید، می‌باشند.

بلحاظ شرایط خاص اقتصادی کشور این دی وی دی با 50 درصد تخفیف ارائه می شود.
خرید


برچسب ها: خلاقیت , نوآوری , ایده پردازی , سخنرانی , تد ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر