2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo ThinkBook 15 - GF

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo ThinkBook 15 - GF
قیمت: 39,880,000 تومان

شرح محصول:


لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo ThinkBook 15 - GF


لنوو در سری لپ تاپ های ThinkBook 15 خود سعی کرده علاوه بر تولید یک لپ تاپ ساده و زیبا، امکانات سخت افزاری توانمندی را هم در اختیار کاربران قرار دهد. استفاده از ترکیب فلز و پلاستیک بسیار با کیفیت باعث شده ضخامت این لپ تاپ 18.9 میلی متر و وزن آن 1.7 کیلوگرم باشد که اعدادی فوق العاده برای یک لپ تاپ 15 اینچ محسوب می شود. این لپ تاپ دارای وزن نسبتا سبک با استحکام بالا است. در حقیقت این لپ تاپ هم سخت افزار قابل قبول و هم وزن مناسب و در عین حال کیفیت درخور توجهی را در خود جای داده است. لپ تاپ های ThinkBook 15 جزو لپ تاپ های میان رده و همین طور اقتصادی به حساب می آید. در ادامه به مشخصات بیشتر لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo ThinkBook 15 – GF می پردازیم.


لپ تاپ در مفتی دات کام


لپ تاپ 15 اینچی مدل: Lenovo ThinkBook 15 - GF


Lenovo Core i5 1135G7 - 12GB - 1TB - 2GB Geforce MX450 - Full HD - TN


شناسه محصول: LTB15GF


دسته بندی: لپ تاپ


رنگ موجود: خاکستری


مشخصات کلی:


سازنده پردازنده: Intel


سری پردازنده: Core i5


مقدار رم: 12 گیگابایت


مقدار هارد: 1 ترابایت


سازنده گرافیک: NVIDIA


مقدار گرافیک: 2 گیگابایت


اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ


کیفیت صفحه نمایش: FULL HD|1920×1080


طراحی


طراحی این سری از لپ تاپ های لنوو با استفاده از فلز و پلاستیک انجام شده که علاوه بر ساده بودن طرح، بسیار جذاب می باشد. طراحی ظاهری این دستگاه بسیار زیباتر، ظریفتر و سبکتر می باشد. همچنین به دلیل استفاده از رنگ خاکستری، حس لوکس بودن بیشتری را به مصرف کننده القا می کند. قاب پشتی این لپ تاپ از جنس فلز می باشد که علاوه بر استحکام مطلوب در مقابل خط و خش نیز تا حدود زیادی مقاوم است. لوگوی لنوو در بالا سمت راست و ThinkBook در پایین سمت چپ قاب قرار دارد و نمایی جذاب به قاب بخشیده است. قاب زیرین و داخلی از جنس پلاستیک با کیفیت بوده و در عین سادگی جذاب به نظر می رسد. پنل صفحه نمایش لپ تاپ سایز 15.6 اینچی دارد و ابعاد آن 18.9×245.6×364 میلی متر بوده و تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد. برای لپ تاپی با این سایز صفحه نمایش وزن لپ تاپ کاملا مناسب بوده و مشکلی از بابت جابه جایی آن نخواهید داشت. ضخامت بدنه ی لپ تاپ زیاد نبوده و همچنین پنل صفحه نمایش آن هم طراحی بسیار زیبا و باریکی دارد.


سخت افزار و کارت گرافیک


این لپ تاپ دارای یک پردازنده قدرتمند نسل 11، یعنی Corei5 1135G7 با گرافیک GEFORCE MX450 می باشد. با رم 12 گیگابایت DDR4-3200 وفضای ذخیره سازی هارد یک ترابایت، کارهای روزمره و چند وظیفه ای خیلی سریع تر انجام می شود. زمان بارگذاری بازی و تولید محتوا بسیار سریع می باشد. این پردازنده اصلی مجهز به 4 هسته حقیقی و 4 هسته مجازی و فرکانس پردازنده پایه 2.8 گیگاهرتز می باشد. این پردازنده از نسل یازدهم (Tiger Lake) شرکت اینتل بوده و با حافظه کش فوق العاده 8 مگابایت و اورکلاک 4.7 گیگاهرتز مناسب ترین گزینه حال حاضر برای لپ تاپ های اقتصادی می باشد.


لپ تاپ در مفتی دات کام


صفحه نمایش


صفحه نمایش لپ تاپ ThinkBook یک صفحه نمایش 15.6 اینچی است. این نمایشگر با حاشیه ی کمی احاطه شده و تجربه کار کردن و تماشا فیلم در آن می تواند بسیار جذاب باشد. 83 درصد پنل جلویی با صفحه نمایش پوشیده شده است. کیفیت تصویر صفحه نمایش Full HD با رزولوشن 1920×1080 است. این صفحه نمایش دارای پنل TN می باشد. استفاده از این پنل باعث شده رنگ ها شفافیت و دقت بالایی داشته باشند. همچنین در هنگام تماشا صفحه از زوایای مختلف در این پنل کمترین میزان تغییر رنگ به چشم می خورد و در مجموع زاویه دید خوبی دارند. زاویه دید صفحه نمایش دستگاه 178 درجه می باشد.


صفحه کلید و تاچ پد


طراحی کیبورد به صورت جزیره ای و کاملا استاندارد است و برای کارهای روزمره و تایپ بسیار مناسب می باشد. تمامی کلیدها در قسمتی با ارتفاعی کمتر نسبت به سطح پنل اصلی لپ تاپ قرار گرفته اند تا تجربه تایپ بهتری داشته باشید. سمت راست بالای کیبورد، یک کلید دایره ای پاور قرار گرفته که به حسگر تشخیص اثر انگشت (Fingerprint) مجهز شده است. کیبورد فاقد نور صفحه کلید بوده و این از نکات منفی این لپ تاپ است. تاچ پد این لپ تاپ از فن آوری چندلمسی بهره برده و دقت لمس بالایی دارد.


لپ تاپ لنوو در مفتی دات کام


پورت ها و اتصالات


لنوو در سری لپ تاپ ThinkBook 15 از پورت های کاملی بر روی لپ تاپ استفاده کرده و شما را از انواع کابل و مبدل اضافی، بی نیاز می کند. از نظر پورت نیز در سمت چپ یک پورت HDMI، دو پورت USB Type C 3.1، ورودی 3.5میلی متری صدا و یک پورت USB 3.2 قرار دارد. در سمت راست دستگاه نیز یک عدد پورت USB 3.2، یک پورت LAN و درگاه SD Card قرار دارد. همچنین به علت ضخامت کم و وزن سبک دستگاه، این لپ تاپ فاقد درایو نوری و پورت VGA می باشد. نکته مثبت این لپ تاپ قرار داشتن دو پورت USB Type C است که یکی از آنها شارژر دستگاه است.


باتری


باتری لپ تاپ لنوو ThinkBook یک باتری 3 سلولی با ظرفیت 45 وات ساعت است. این باتری لیتیموم پلیمری در حدود 9 ساعت می تواند شارژ را در خود نگه داری کند. البته بسته به نوع مصرف و همچنین میزان روشنایی صفحه این عدد می تواند از 9 ساعت هم کمتر شده و یا حتی 12 ساعت برسد.


لنوو در مفتی دات کام


سایر ویژگی ها:


طراحی ساده با بدنه فلزی


استفاده از پردازنده های نسل دهم اینتل


صفحه نمایش با کیفیت Full HD با پنل TN


حسگر اثر انگشت


بلندگوها با کیفیت


سیستم خنک کننده مناسب


قیمت مناسب


این محصول 25 روز ضمانت برگشت وجه دارد


با تشکر از حسن انتخاب شما

خرید


برچسب ها: لپ تاپ ، فروش لپ تاپ ، فروش اینترنتی لپ تاپ ، خرید لپ تاپ ، خرید اینترنتی لپ تاپ ، لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo ThinkBook 15 ، GF ، لپ‌تاپ‌های ThinkBook 15 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر