2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
گردنبند و گوشواره ضربان قلب طلایی جنس استیل

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


گردنبند و گوشواره ضربان قلب طلایی جنس استیل
قیمت: 19,000 تومان
یکی از ماندگارترین هدایایی که می توانید هدیه دهید پلاک و زنجیر استیل ضربان قلب است. گردنبند تپش قلب از جنس استیل مرغوب تهیه شده است و زیبایی و ماندگاری را به همراه دارد.
گردنبند طلایی رنگ ضربان قلب بسیار شیک بوده و می تواند هر سلیقه ای را که به دنبال زیبایی باشد مجذوب خود کند.


رنگ طلایی ماندگار و زیبا
نوع زنجیر: حلقوی
یک هدیه جذاب و متفاوت
طول زنجیر: ۴۷ سانتی متر
ابعاد گوشواره: ۱٫۷*۱٫۴ سانتی متر
نوع قفل گوشواره: میخی
رنگ: طلایی

نیم ست ضربان قلب از جنس استیل با کیفیت بالا و رنگ با دوام ساخته شده است. این گردنبند زیبا به همراه گوشواره های ظریف و طلایی یکی از بهترین هدایایی است که به بانوان میتوان اهدا نمود. ضربان قلب یک نوع نماد جاری بودن حیات در زندگی بشر بوده است. نیم­ ست طرح ضربان با طراحی شیک و منحصر به فرد الهام‌بخش حس خوب بقا و زندگی به هر انسان خواهد بود. رنگ طلایی این محصول با درخشش فوق‌العاده می‌تواند زینت بخش هر بانوی خوش سلیقه و خوش ذوقی باشد.

نکته: توجه داشته باشید که نبايد عطر، ادكلن ،شوينده و كلر استخر با این محصول در تماس باشد زیرا در اين صورت ماندگاری بيشتر خواهد شد و به مدت طولانی می توانید از زیبایی این نیم ست استیل طلایی رنگ لذت ببرید.
خرید


برچسب ها: گردنبند , پلاک , ضربان , زنجیر , قلب , استیل , طلا , نقره , نیم ست , گوشواره , ضربان قلب , نگین دار , هدیه , کادو , زن , زنانه , جواهرات , جواهر , زیور آلات , خرید پستی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر